Pazar, Temmuz 30, 2006










Banane Red buldan :P Benim keyfim yerinde değilse.Şurda hastayım gezdiriyorlar beni ya.Neyse zaten netede bakasım yok hiç.Şurda bi görev yerine getirdik işte bi umutla.Bi haber bi ses verdik..Bunun başkaları için önemini hiç düşünmeden verdik..


Red Bull..E dışarı çıkmak istemedim tabii.Yine hastayım..Ama evdede geçmiyor bu melet.(böyle mi yazılıyo bilmiyorum..) İşte ben bu uçaklara bakacağıma çimene baksam daha iyi dedim yine.Ne bileyim heyecanlanıyo insan.Gittiğimiz kötü olmadı tabii.Ne de olsa evdede iyileşemiyorum...Yarışın sonuna doğru iyi izleyebildik.Bittikten sonra başka bi yer keşfettik.Tersaneler sanırım oraları...Dönerkende yol kenarındaki borudada bi Red Bull şişesi görünce çekeyim dedim..Tam gözükmedi ama..


Bişey yazmak istemiyorum şimdi..
Ama bi iyileşsem ..Bi iyi olsam..Başka bişey istermiyim acaba?İstersem kurbağa olayım..İnsanoğluna ölümü düşünmek yetmez mi acaba?Bu hayali kurmak?..Sağlamazmı;tüm kırgınlıkların,kötü duyguların,nefretlerin,öfkelerin erimesine sebep olmaz mı?(Evet burda anlatım bozukluğu var)
Kendine o iman çeki düzenini bile veremez mi?Bi hayal etse?..Nasıl da irkilmez?..

Hiç yorum yok: