Pazar, Temmuz 23, 2006

(Şeyma...Senden şu çok güzel olur...)

Hala eski duygusuyum...Prensesin uykusuyum...

Dün gece baya bi senaryolar geçti aklımdan...Senaryo derken...Tavana baktım düşündüm...Konuştum kendi içimde uzun uzun...Duygulu duygulu...Gelip buraya yazamazdım...Böylece blog işlevini görememiş oldu...:)
Tufan laşayım biraz...


Sosyoloji____________________ turizm ve rehberlik_________hukuk______psikoloji________ gazetecilik _________radyo-tv__________________ ilahiyat __________felsefe ___________iletişim sanatları_____ iç mimar _______arapça öğretmenliği _____grafik tasarım___________ moda tasarım _________ziraat mühendisliği..onu açıklamamışım.:D Yok olmaz ziraat.Vazcaydım.

Şöyle bi iki kilo şeftali demiş gibi bişiler seçtim...Ama görüldüğü kadarıyla sözelimsi bi insanım işte ben.Şimdi nel sosyoloji ye cevap versin.ladybird insanı da eğer dönebilirse psikolojiye.nel sosyolojiyi açıklasın biraz.Turizm ve rehberlik çok mühim değil ama sanki?Sizce benden avukat olur mu?Gelin bi konu atın tartışalım?Avulat olsam mafyalar beni vurur mu?E düşünüyor canım insan.Anneannemler dedi ki sen psikolog olamazsın.Hassassın şöylesin böylesin.Sonra teyzemde psikologlar kafayı üşütüyomuş dedi.:) Senden mimar güzel olur dediler.Gazetecilik de okunur mu?Ahmet Hakan,Pakize Suda bu huysuzlar gazetecilik okumuşlarda mı yazıyolar?Radyocu olsam günah mı?İlahiyat..Uyar aslında.Ama orada artık terkedilmiş yer gibi.Neyse.Uyar uyar.
Felsefe okusam Sokrates olur muyum?Aslında felsefe güzel yani.Ben şimdi gidip bu konuda bişeyler öğrenmek için okumak isterim yani.Ama dar bi alan gibi.Tarık Tufan da felsefeci ama.İletişim sanatları nası oluyo?Arapça öğretmeni olurum :)Uyar.Moda tasarım da okunur mu ama ya?Grafiker lik için güzel sanatlar fakültesi gerekir.Oraya giremeyiz biz.......


O alt çizgilerin yerine boşluk yapmıştım.Yazıyı yayınlayınca öyle gözükmedi.O kadarda dağınık bi desigin yapmıştım P: O yüzden _ oldu..


---

zezé: ISRAEL WILL BE DELETED FROM THE MAP:
bunun için seni biraz daha tanımam gerekiyo ama
desert_rose:
haklısın ama ne bileyim belki tanımışındır dedim işte
zezé: ISRAEL WILL BE DELETED FROM THE MAP:
ona vakit gerekir şimdi senin nelerden hoşlandığını bilmiorm ki fazla
desert_rose:
sen nelerden hoşlanıyosun
zezé: ISRAEL WILL BE DELETED FROM THE MAP:
hmm
zezé: ISRAEL WILL BE DELETED FROM THE MAP:
bn dil okicam
desert_rose:
ben rulokatı,napoliten çikolatayı çok severim
desert_rose:
mayonezide çok severim patatesin yanında
desert_rose:
ketçabı sevmem
zezé: ISRAEL WILL BE DELETED FROM THE MAP:
:D

---

5 yorum:

NeLLy dedi ki...

sosyolojiyle ilgili mail yazdim da, ilaveten diyim ki benden ne olur diye insanlara sormak pek iyi fikir degil. sen bak kendi ilgi alanini ne guzel ifade etmissin (napoliten, rulokat..). ben de pamuk seker seviyorum mesela, ve ne okursam okuyim bu bolum sevgimizi tehdit eden, en azindan birlesmemizi erteleyen bir kedi olup huzurumu kaciriyor. iki senedir pamukseker'e diyorum sevgilim, bu ayriliga, bu 'baskasi'na katlaniyorsam yine senin icin, ilerideki mutlulugumuz icin. sabirli olmasini istiyor, gececek, elbet bitecek bugunler diye telkinler veriyorum. ama onun hayali olmasa bir gun daha cekemem inan ki. ileride de bugunleri 'ah universite yillarim..' diye anacagimi hic sanmiyorum. dedigim gibi, daha ziyade ileride tabiri caizse ikinci baharimizi renklendirmesini umdugum bir yasemin cicegi bu universite.

bunun isiginda konuyu degerlendirebilirsin, umarim yardimci olmusumdur.

bir de dua et Allah'a, ne zaman ne olacagi hic belli olmuyor biliyorsun.

desertrose dedi ki...

malezya______avusturya______viyana______amerika____bosna


bide bunlar çıktı.ne tarafından tutup düşünsem bilemedim meseleyi..

teşekkür ederim.o yazıda çok hoşuma gitti..bence süper bi yazı.aslında sonuç denince bişey diyemiyorum ama.şimdi sosyoloji böyle düşünmek midir?diyim ?bu mudur?

divân dedi ki...

hmmm malezya, bosna :))

Allah hakkinda hayirlisini nasip etsin insaallah, bizde bekliyoruz.. bende unilere yazilirken loto oynadim gibi bisey, simdi yasladik sirtimizi, hayirlsi olsun diye bekliyoruz :))

bu arada blog hayirli olsun,
selametle

NeLLy dedi ki...

yurtdisinda okuma imkani olan herkesin destekcisiyim, sonuna kadar arkasindayim. turkiye'deki universite ogrencilerinin ruhlari bile duymadan maruz kaldiklari zavalliligi yakinen hissettigim su gunlerde herkesi davet ederim hatta, evimde falan beslerim gerekirse.

desertrose dedi ki...

divan

"Amin sağolasın,senin içinde inşallah..Nereye yasladın? acaba?..Almanya'da bi yer olsa gerek..
Teşekkür ederim,son zamanlarda hayırlı olup olmadığı konusunda biraz çelişkiler yaşıyorum ama,zaten çok durucu olmayacağımı düşünüyorum..
Allaha emanet"

nellll

"yapma etme böyle,çok merak ettim,atlayıp bi vapura gelmek istiyorum yanına..

yettim gayriiiii :)..(bu evinde besleme olayı içindi)
ya bazen düşünüyorumda şimdi insanlar ne çilelere katlanıyolar,şimdi bi şekilde burda okusam hak yicekmişim gibide geliyo,gerçi çalışırsın kazanırsın yani öyle olmaz ama nası derler..anlayın işte.zaten şurda ihl.com da yorumlar okumuşum.Okuldanda ayrılmayasım gelmiş..Ne ise..."