Cuma, Temmuz 07, 2006

Hastaneler...Ölümün dünyadaki azaltılmış ya da yüksek dozdaki sayıklamaları...Hoş olmayan bir gerçeklik...

Çok korkum var :hastanelere,kokusuna,ambulans sesine,kana,doktorlara,hemşirelere...
Geçenlerde kan aldırdım.Belkide ilk defa bayılmadım.Ve korkmadım.Akşam bi enerji geldi sanki bu yüzden.Bi mutlu,hareketli oldum..Korkumu yenmek için bile doktor olabileceğimi düşünüyorum bazen...Bir korkuyu yenmek için?..Aslında çivi çiviyi söker mi?Emin değilim.Daha önce denemedim değil!Sökmeyebilir..
Cesaretli miyim?Bilmiyorum.Yok yok yinede korkağım.Ama bazı şeylerden önce çekinmek ya da korkmak,sonra
-aslında öyle değilmiş,belkide çok güzeldi-
deme davranışı var bende.Son mutluysa ne mutlu tabi.
Bazı şeyleri söyleyemiyecek olmakta rahatsızlık verir insana.Yani bana:)
Aslında saklı kalmak daha iyi değil midir insan için?İçi dışı bir olmak?..Nereye kadar?Yada kimlerin görevi?..

7 yorum:

mq dedi ki...

doktor olunca çivi çiviyi sökmüyor, ben diyeyim. eskiden de korkardım iğneden, kandan. şimdi de korkuyorum. üstelik başkasından kan alırken canını yakmak, hava kaçırıp damarlarını tıkatmak, damar içinde pıhtılaşmaya sebep olmak vesaire korkuları da ekleniyor ustune. gerci 3-5 kan aldım, kazasız belasız ama. hala da korkuyorum, 4 yıl bitmiş tıbbıyede.

bir de, içi dışı bir olmamak iyidir... şöyle ki, dışında içinde olmayan hiç bir şey olmayacak, ama içinde dışındakilerden çok daha fazlası olacak.

desertrose dedi ki...

yaaa :) demek doktor adayısın.ben son yazımda hemşire dedim yanlışlıkla ama.bende girmişim iki dostun yeri ne.sevinmişim.umudum artmış.dostluğun varlığı açısından=) ama gel gör ki....demek tıbbiyede 4.sene. şahsen üzüldüm.ne bileyim böyle bi an siteye baktım.sonra yorum yapmışsınız falan.sevindirik oldum :)
demek öyle ya. :(:( kendi isteğinle seçtin ama bu mesleği değilmi?

ayrıca beni içi dışı bir olan kalıba sokuyorlar genelde.ama haklısın.:)

mq dedi ki...

ben de, ben de. hep içimde dışımdakinden daha fazla sey olsun istemisimdir, hep duvarlari olan insanlari kiskanmisimdir. keske ben de duvarlar koysam, buraya kadar daha ileri gecemessiniz desem insanlara. her seyimi anlatmaasam bu kadar acik olmasam. sonra, bu kadar anlatma ve anlasilma ugrasim olmasa.. bak gene ayni seyi yaptim : )))

ben aslinda yazar olmak istiyordum, onun da okulu yoktu. babam doktor olmami istiordu, benimki olmiycak bari babamin istedigi okula gideyim dedim. simdi yazar mazar olamiyorum tabi, okulu bitirsem de doktorluk yapabilecek miyim bilmiyorum... hayırlısı : ))

ruby benim ortaokuldan beri ilk "en iyi arkadasim" diyebilirim : )) ona best friend kolyeleri alcam. güllü mektup kagıtlarına yazılmıs nameler gonderecem.

desertrose dedi ki...

: ) Sen de benim ilerdeki değişmemiş halimsin herhalde.hehe
Ama ben bi süredir biraz saklı moddayım.Sen tam gaz devam galiba.İyi tabi;umutluluk,mutluluk,hafif üzüntü,yine umutluluk,daha iyi umutluluk,daha iyi mutluluk,dik,daha iyi dik.....
yaaa.keşke doktor olmasaydınız P:
şimdi voltarenden giricem azitrodan çıkıcam.sorular sorucam istemeden.neyse.ben bu vasfınızı unutayım biraz.sonra açarız.
Bazen bana duvarları olmak çok değişik geliyor.Öyle olmaması gerekmiş,normal olan bu değilmiş gibi..Duvarları olanlar insanları sevmeyebiliyorlar birde.Tam olmasada.Yani hepsi öyle olmasada..
=)hehe,o kolyelerden burda var aslında.boluda yoksa gönderelim?Ama çocuk işi gibi.Renkli değişik..

mq dedi ki...

ilaç bilgim pek yoktur. hele de piyasa isimlerini hiç bilmem. geçer not 60 ise, 61 almak sapıklıktır diyen sevgili hocamızın izinden gidiyorum. voltaren azitro dediklerinin ilaç ismi olduguna hükmettim, bilmem yanılıyor muyum. açıkçası pek tanıdık gelmediler. azitro antibiyotik olabilir ama, azitromisin dir muhtemelen içerigi. yoksa azitromisin antibiyotik degil miydi. yoksa ben iki sene sonra tusa mı giricem. yoksa kazanamassam direk mecburi hizmete mi yollanıcam.

normalin ne oldugunu bilmiyorum. duvarları olan insanları sevmiyorlar mı, bilmem. hani insana kendisinde olmayan sey guzel gorunebilirmis ya. belki de duvarları olan insanlar da ah keske cevremdeki insanlara daha acik davranabilsem diyorlardır. yok be, demiyolardır. gayet de mutlulardır bence bundan : ) yani ben olsam mutlu olurdum. saçmalamaya başladım. saçmalamak bazen ne güzel geliyor insana degil mi. yani ne yazdım acaba diye basa donemeden, yazmak yazmak felan. ne güzel. neyse ben oteki paragrafa geçeyim bakayım daha yazacagım bisey var mıydı.

izmite donunce bulucam ben o kolyelerden. en renklisini alcam hem de. çantasına takıcam ruby'nin. oteki yarısını da kendi cantama. cok mutlu olucaz.

desertrose dedi ki...

evet azitro antibiyotik.bikaç gün almıştım bana dokunmuştu sanırım,nedendirse...galiba voltaren de dokundu.o da ağrı kesici.daha doğrusu yan etkilerinde yazanlar bana baya uyar gibiydi.neyse bahsetmiyim şimdi ama..küçük bi soru sorasım geldi..ya benim dansitem fazla ?ne yapabilirim? :)

tus nedir?

şu duvarı olanlarda ne kurnazlar ya.nası etkilemişler bizi.onlar gibi mi olsak diyoruz?onlar bizim gibi olmak ister mi diyoruz.sonra onlar hallerinden memnundur yok canım diyoruz...

est. ne saçmalaması..

e bende kalp çizip,ortadan ayırıp birine m birine r yazayım, bir de mutluluklar dileyeyim madem (:

mq dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.