Cumartesi, Temmuz 15, 2006

YASAK BÖLGE.YAZILAR NE KADAR OKUNMAZ OLDU BİLMİYORUM.
HAFİF Bİ SANSÜR YAPTIK.-AA NE GÜZEL ÇERÇEVELEŞTİRMİŞ,KÜÇÜLTMÜŞ BLOGGER BU RESMİ -DİYE DÜŞÜNÜRKEN Bİ ZAMANLAR BEN;BUNUN BLOGSPOT TARAFINDAN VERİLEN Bİ NİMET OLDUĞUNU GÖREREK SEVİNDİM.



Yazar söyleyemediklerini söylemesede söyleyemeyeceğini söylemekten fazla açık verdiğini düşündü.Zaten söylemediklerini söylemesede baya bişey söylemişti.İş biraz karışmıştı.Herneyse.Yazının özü.Biraz hasta.İyileşmeye çalışıyor o kadar.Zaten sansür yapacağını önceden söylemişti.=) Bir de farketti ki hemşire okuyucusu da var. :) ...

Şimdi o başlık başlık oldu mu?Bu yazı yazı oldu mu?Yapma Allah aşkına.:)

16 yorum:

mq dedi ki...

geçmiş olsun desertrose. allah dertlerine şifa versin...

NeLLy dedi ki...

bes gundur kendi isteginle internete girmedigin icin tebrik ederim rose'cum. gercekten cok takdir ettim, heves ettim, hayran falan oldum. ben hep diyorum zaten, sen adam olacak cocuksun. bize bakma, devam et.

daim huzur ve mutluluklar dilerim.

desertrose dedi ki...

-amin çok sağol quentin.sevdim bu ismi:)
-ya nelly;birazda rahatsızım diye girmedim.ama istesem girebilirdim diye düşünüyorum ben yine şiddetle.demiş miydin ? hatırlamıyorum ama sağol o güven için P:
sağolasın..bende senin için diliyorum.
13.00 için dua ettim.
Yalnız geçen birşey demişsin anlamadım?Yazarken gülmememmi lazım?Sen bakma güldüğüme.İçimiz resimdeki gibi P: Hoş olmaya çalışıyoruz işte.

mq dedi ki...

tesekkur ederim desertrose. ben sadece ismi degil seni de sevdim : )) iki dostun yerine gel, sana da bi çay koyalım hemen. nane limon mu istersin yoksa : ))

bosver daha beteri oluyor. kucuk gosterdigim icin bırakınız hemsireyi, saglik meslek lisesi ogrencisi felan sanıyolar genelde.. "aman sen de mi doktor olcaksin aman da aman" : ))

desertrose dedi ki...

Sağolunuz efendim.zaten o umutlu olduğumuz zamanlar mı diyelim.altımız kuru olmadığı zamanlar mı diyelim.artık ne derlerse...böyle hareket çizelgesi arttığı zaman..işte aman her ne zamansa o ..:D Böyle sevgi sözcükleri söyleniyor.Kimisi diyor ben kimseye kolay kolay böyle demem.Hadi yine iyisin gibi.Seni seviyorum'lar..Seni çok seviyorum'lar..Ben seni çok seviyorum ya'lar..Şöylesin ya' lar..Çok tatlısın'lar..Vesaireler..Bazen arttığıda olur bu tanımların.Sonra üzülüyoruz bi an.Üzüyorlar.Bir çelişki diyorum sonra herşey.Neyse.Öyle işte.Yani bunun gibi bişey.Ben elma çayı alayım bi tane.

desertrose dedi ki...

Yalnız ben bu yazıya sonradan baktımda pek sansür olmamış ya.:D çok gülmem geldi.

NeLLy dedi ki...

duan icin tesekkur ederim rose.
resmin oyleyken ve mutlu bi seyden bahsetmiyorken gulucukler (":)") yapmak hos durmuyor okuyan acisindan demek istemistim; tabi o oradaki durumla ilgiliydi, dert etme.

hemen ustteki konuda bisi soyleyecek olursam, o laflari soyleyenler kendi acilarindan konusuyorlar. yani nedir, senin tatliligin onlarin gozune hos gorunuyor, bunu belirtiyorlar, sakincali gorulmemeli bana gore; diger yandan, bunlar seni mutlu eder mi; zaten oyle bi amac gutmedikleri icin, dahasi, cogu zaman senin kendi konumunu, icinde bulundugun durumu, beklentilerini vesaireni hic hesaba katmadiklari icin etmez. daha dogrusu bunlar beni cok seviyorlar ama mutlulugum icin en ufak bisi yapmiyorlar, canim cicim'le kaliyorlar diye hayiflanmamak, zaten onlardan medet umma zaafina dusmemek gerekir.

sevgiler.

desertrose dedi ki...

Anlıyorum demek istediğini..Sakıncalı değil tabii ki...Senin bahsettiğin tabi daha lafın gelişi ve öylesine söylenenler olur.Gerçi öylesine söylendiğini görmedim ben aslındada.Ama ben daha yaşanmışlık,gerçeklik,samimilik boyutlarında olan bişeyden bahsediyorum.Daha yüksek,uzak,ağır durumlardan...O dediğinde doğruda..de...anlatabildimmi bilmiyorum ama.
benden daha sevgiler..

NeLLy dedi ki...

..

su resimlere bakar misin desertrose. seninkiyle benimki. art arda. cok komik. komik degil de. tuhaf.

desertrose dedi ki...

:) benzer..
?..

mq dedi ki...

ben de resim ekliycem. kıskandım şimdi. ne resmi koysam ne resmi koysam...

desertrose dedi ki...

:):?:.:..

desertrose dedi ki...

merakla beklemekteyiz..

mq dedi ki...

bulamadım resim yaaa...

desertrose dedi ki...

halen beklemekteyiz..

desertrose dedi ki...

yahu bana inanmıyo kimse bakınsanıza :

This blog does not allow anonymous comments.

diye yazı var.Neden anonimus yorum yapamıyorum?anlamadım gitti.

başlıkta bi anlatım bozukluğu var gibime geldi benim.ehehe.olsun,napalım..