Cuma, Temmuz 21, 2006

ORTAYA KARIŞIK...DÜN...BUGÜN...BUGÜN...DÜN...BUGÜNLERİN DÜNLERDEN FARKI...VAR MI?


http://mutfak-evyemekleri.blogspot.com

Bugün anneme dedim burdan bana bişeyler söyleyelim filen.Listeye baktım.Canım bisürü şeyler çekti.Pek zengin değil ama hoşuma gitti.Bloglarıda varmış.Ay dedim bunlar nerden biliyolar blogspotu falan.Hay allah herkes keşfetti benim yerimi dedim.Kendimi blogların hakimi sandım.:D Sen giderken bu yollardan ben dönüyordum oldum.Ben yemek yemeyi çok seviyorumya.İlerde bi lokanta açmayı çok isterim.Bi yemek kursuna da gitmek istiyorum.Yemek kursuda değişik olur he.

Dün söyleyemediklerimi söylemiş olduğum bikaç arkadaş beni ziyarete geldiler.Rulo pasta getirmişler birde.Nerden aklında kaldıysa sevdiğim..:)Akşam bi duygulandım.Onlar geldi diye midir nedir.
Bi hüzün çöktü.Zahmet etmişler.Geldiler o kadar.Az durdular gibi geldi bana ama.Hiç konuşamadım gibi geldi.Baya konuşmuştum ama öyle hissettim.İyi bulmuşlar beni ama.....Hatta Nuray hiç bu kadar iyi görmemiş beni..Vs.Bugünde...

2 yorum:

mq dedi ki...

seyi hatırladım ben de, birinci sınıftayken ruby'e mesaj atmistim cok yalnizim cok mutusuzm diye. sonra ruby, nazan, zehra aksam aksam bize gelmislerdi beni gormeye. iyi ki gelmislerdi. ne iyi olmustu.

desertrose dedi ki...

: ) konuyla alakasız ama artık anonimus olaraktan yorum yapılmıyo mu acaba bana mı öle geliyo sankimsi?