Cuma, Temmuz 07, 2006

İçindekiler...Önsöz...Başlayış...Girizgah...


Ne desem bilmiyorum..Yine aklımda güzel girişler dolandı durdu.Yine dolananları unuttum gitti.Belkide düşünme eylemim o şekilde kalmasın, o anda düşündüklerimi hemen yazayım bir deftere yada buraya diye düşündüm.-Buraya yazmak daha az yorucu;ne kadar sanal olsada..-Düşünüp düşünüp karışacağıma ya da düşündüklerim güzelse unutacağıma...Böylesi daha iyi olur dedim.Belkide bi uyum çabası oldu bu.Genelde herkes burdan adres aldığı için...Eski blogumda blogspotluları ekleyemediğim için...Falan filen..
Uymak...Doğrumu bilinmez..
Birkaç gündürde güzel arkaplanlar aradım.Buldum ama site birbirine girdi...:) Üzüldüm..
Yapabildiklerimin kimisi çok avrupaiydi,kimisi çok renkli ya da yaşlı işiydi..En iyisi sade kalsın dedim.Daha göz okşayan birşey olsun isterdim.
Ehem ehem..Daha ne desem?.
En uzun blog ismi olarakta rekor kırdım galiba =) Birazda saçma oldu sanki..Olsun..
Neyse..Tıkanıyorum..
İnşallah kendime,biraz ileri gidersem okuyacak olanlara faydalı olabilirim.Kısacası öncelikli amacım...Yaşananlara yada düşünmeye karşı bir sorgulama sanırım.İnsan da olabilir merkez.
Birazda içimi dökme isteği...
Hayırlı Cumalar;diyerek hayırlı günde başladım...SÜRÇÜLİSAN EDERSEM affola..

10 yorum:

NeLLy dedi ki...

oncelikli amacini sen ne sekilde ifade edersen et, buradan gorunen 'icini dokme istegi'. bunda yanlis bir sey yok, yalniz su var; cok icsel seyleri okurken ben kendimi suc isliyormusum gibi hissediyorum. tuhaf bi sey. anlatmiyim simdi icsel olmasin ;)

aramiza hos geldin diyeyim bu arada.
sevgiler.

desertrose dedi ki...

:) yani hem içimi dökme isteği,hem ifade edebilme isteği,hemde böyle bi hatıra isteği =) Söz uçar yazı kalır gibi P:
olsunya..napsak?bende yazmasammı acaba?ya da sen okumasan mı?
çook teşekkür ederim bir kişi de olsa bir karşılama oldu =) sevindim.hoş bulmak dileğiyle..
saygılar..

mq dedi ki...

90 dogumlu felansan, iki sonraki yazıda soyledigin gibi. benim o yaslardaki halime benziyosun. hoşuma gitti. surekli bir şeyleri sorgulama çabası, genelde her şeyi soru işaretleri ile bırakma, bi dolu şeyi noktaya çevirememe. cesare pavese diyordu yaşama güçlüğünde, yaşıtlarımın 20 yaşında emin olduklarından ben 30 yaşımda hala emin degilim. bunun gibi bir şey. bir dolu soru işareti ile kalınca tutunacak şeyleri azalıyor insanın, bu kötü.

Av. Ertuğrul Harman dedi ki...

hayırlı olsun desert rose

desertrose dedi ki...

quentin;
cesare pavese nedir anlayamadım?
o haline benzediğime sevinsem mi bilemedim.ne de olsa pek sevinilecek bi durum değil gibi konuşmuşuz.gerçi..öyle de dememek lazım.belki hayat senin karşına erken çıktığı için sen bazı şeyleri geç yaşıyosundur.yada nası derler.bazı şeyler erken çıktığı için bazı şeylere geç kalıyosundur.ya da herkesin bi olgunlaşma şeysi vardır.diyip geçmeli galiba :)
ama benim bu sorgulamalarım hiç bitmez.aslında pişman da değilim.olmamak lazım?her insan sorgulamalı;kendinide, etrafında dönenleride.

desertrose dedi ki...

ay bir de teşekkür ederimm ryu kun :)

mq dedi ki...

cesare pavese italyan bi yazar. bir otel odasinda intaaar etmis. tepedeki ev guzeldir, bir de gunlukleri-yasama ugrasi-. yukarda yanlis yazmisim, yasama guclugu demisim.

yok yok, senin dedigin gibi degil ... benim kastettigim sey karar verememek gibi bir emin olamama duygusu. "hımm, boyle olabilir, ama soyle de olabilir, buyuklerden bilmem kim de boyle demis mesela..." felan diye devam edip giden dusunce akislari : ))) bir suru beyaz goruyorum ben, bir suru sadece beyaz olan beyaz : )

eger ille de kafa konforunu isteyen biriysen, benim halime benzemen hic hic sevindirici degil. lakin sorgulamalarım bitmez demen kafa konforundan daha cok onemsedigin seyler oldugunu dusundurttu bana : )) hadi kolay gelsin... belki de kafa konforu ille de istenmesi gereken biseydir de biz yanlis yapiyoruzdur, bilemem.

desertrose dedi ki...

hm,sen öylesin diye anladım.
anladım.,aklıma şey geliyor şimdi,tek bir durumun doğru olmaması ya da kavgalarda sadece bir tarafın haklı olamayacağı falan.öyle DERLERDE...
Yaa; o kadar beyaz yok yahu.:)Emin olma bu kadar.
Çok aşırıya kaçmamak lazım..O zaman kötü oluyor.Bu kafa konforunda..:)

mq dedi ki...

ben de emin degilim ki..

gazali sanırım, mümin kalbi sayısınca allah'a giden yol vardir demiş. senin tarık tufan'ın "sen bir kuş olur gidersin" de okumuştum sanırım. sen yola çık, yürütecek olan O'dur diyordu sonra da.

yani beyazlarin birden fazla olması ile alakalı olarak diyorum bunu. bir de herkesin beyazının farklı olabilirligi gibi bisey çıkıyor burdan, kafam karisiyor. gazali bu cümleyi nerde, nasıl kullanmistir bilmiyorum. belki ben yanlis anlamisimdir. onu da bilmiyorum. soracak kimsem de yok. canım tahin ablamın maili olsa ona sorardım.

desertrose dedi ki...

yani onuda anladımda :)
hatırlamıyorum ben ama kitapta,olabilir ;)
hmm,evet doğru;sözü kimin söylediği o kadarda önemli değil aslında..istersen ona da bi yorum yap sor,belki yayınlamaz =)