Pazar, Ağustos 06, 2006

.......................................BAŞLIKSIZ.......................................

Üsküdar sahilinde bir gece..Sol ayağı çorapla denize sokmak..Babam kızdı o sıra.Ben öyle istedim?Neden kızdı ki?..Kısa süren havaifişekler..Biraz çekirdek..Biraz düşünce..Kırım kongo kanamalı kene varmış gibi hissediyorum durduğumuz yerlerde..Tarık Tufan yoktu bu gece.O kadar uğraş verdim dinleyebilmek için..Neden yoktu acaba?Belki güzel şeyler söylerdi..Keyfimiz yerine gelirdi..Geçmişten yüzler,izler görmek istemez gibiyim. şimdiden, gelecekten de sanki..Neden ?Bilmiyorum...
Bu üzgünlükler acaba hareketle düzelebilir mi?Sahile çıkıp yürümek ya da bişeylerle meşgul olmak?..Emin değilim.Ama hafifletebilir herhalde..Tavsiye ediyorum.
Kimse yazmak istemiyorr..Bende istemiyorum o zaman..Etrafta hüzün var üzgünlük var..Tanımadığım insanların üzgünlüklerinede üzülüyorum.Neyse..
Dün bir de film vardı Cnbc e de..Pek izlemem ben film.Zaten bilgisayarın varlığı televizyonuda aratmaz..Sinemayada çok gitmem ara ara..En son merak ettiğim film Münih'ti..Ona gidicektik biriyle..Gitmedik..
Sakıncalı Düşünceler adlı bir film..Daha önce izlemiştim galiba.Yarım yamalak bakabildim.Güzel mesajlar vardı..Tekrar izleyebilmek için internetten indiriyorum güçlükle şimdi..Hoşuma giden replikler olursa buraya yazarım..Bir daha gelirsem yazarım.Bir daha gelmemem için nedenler olabilir..Bir daha gelipte yazmayabilirim..Neyse..
Yeniçağ'dan Gölgeler'i dinliyorum ısrarla..Ondan alakasız şeyleride dinliyorum..:) Böyle işte..Veda edesim geldi..Öyle çabuk kırılmazdı benim heveslerim ama..
Öss'ye girmek istemedi canım.Bu çok saçma bi cümle biliyorum.Daha doğrusu sonradan düşündümde tabii ki öss ye girmek gece yağmurda yürümeye engel değil..Başka birçok güzel şeyede..Geçenlerde gerçekten kazanabileceğimi düşünüyordum..Sonra baktım son zamanlarda kafayı veremiyorum..İçime kötü şeyler düştü..Dersane mevsimi falanda geldi artık..Zamanlar daraldı..Bu yazıyı okumamış kabul edebilirsiniz..
Bu sefer sağ ayağımı soksam denize;uzun süre ilerileri izlesem..Keyfim yerine gelir mi acaba?Bal kabağına dönüşüyorduya;onun tam tersinden gibi bişey olur mu?..
ÇOK NOKTA

2 yorum:

..::Lal-ı Reyhan::.. dedi ki...

Allah hayır etsin sonumuzu..
bir ablam şey derdi bu sıkıntılar iyidir,hayırlı kapıların açılmasına vesiledir belki de..ne dersin belki açılacak hayırlı kapılarımız vardır?

desertrose dedi ki...

o nasıl yorum ya :) tutamadım pek bi tarafından ..
birşeyin herşeyini bilmek daha güzel olur tabii.ama herşeyden biraz bilir gibiyiz..

amin hale;eder inşaallah..
& inşallah vardır?..........