Pazar, Ağustos 13, 2006

BİR İNSAN..DR.CAN..BEN DE BİR İNSANIM.TAŞ GİBİ BİR İNSAN..
ANCA KIVAMA GELİRİM BEN!!!BELKİ ÇOK ANCA...

Zaman gazetesinin Ailem dergisi diye bi eki var...Dr.Can diye bi isim gözüme çarptı bi ara..Biz zaman almaya başladıkça,ara ara o dergide Dr.Can bölümüne bakardım..Tatlımı tatlı,güzel sözlü,hep Allah'ı anan bir adam var..Belki bigün bende bi mail atabilirdim..Dertlerimi anlatırdım.Bugün birde baktım ki meğer vefat etmiş..Mehmet Ayvacı isminde bir insan.Dr.Can da bir lakapmış..Duygulana duygulana okudum hakkında anlatılanları..Taş görmeye başladığım kalbimin çok çok çok çok daha tekrar tekrar okuduğumda o sayfaları,yumuşayabileceğini düşünüyorum.Belkide yumuşamam..Bir de Yüzakı dergisine baktım bugün.Evet okumalı,bunları okumalı aslında.Gerçektende okumalı...Ne olursa olsun varış O'na..O varken ki yalnızlık?..Yok yok.Dünyayla bir bulanmışım ki ben..Kalbim taş,gerçektende öyle...Bu pis depresyonik,bu gaflet halleri..Bu pis tartışmalarımız..Boş bu şeyler..İnsanlar varken..Bir Dr.Can varken..Günah,ayıp............
DAHA ÇOK NOKTA

http://ailem.zaman.com.tr/?bl=21&hn=4842
http://www.zaman.com.tr/?hn=318267&bl=yazarlar&trh=20060729

http://72.14.221.104/search?q=cache:c9T2ezi_LwkJ:tr.fgulen.com/a.page/basindan/kose.yazilari/2006/agustos.2006/a16103.html+Mehmet+Ayvac%C4%B1&hl=tr&gl=tr&ct=clnk&cd=4

2 yorum:

mq dedi ki...

ailem'i alınca benim de ilk baktığım yerdi dr.can'ın sayfası. sınıf arkadaslarımdan biri mail atmıştı, cok kısa bir zamanda cevap yazmıştı. allah rahmet eylesin...

Rabbim kalp katılığından korusun bizi. öyle deme.

İbn-i Sina dedi ki...

Ben de kaç key okumuşumdur sayfasını. Allah rahmet etsin. İnsan yaşadığı yolda ölüyor. Umarım ölümü güzel olmuştur...