Perşembe, Ağustos 17, 2006

Will the sun rise olmalı artık...Çook öylesine bir post..


(Dünleyin/Dünleyin:))Babama msn deki insanların nicklerini okutuyorum.Okuyoruz daha doğrusu birlikte.Daha da doğrusu benim okutacağım yok o birden yanıma doğru sokuldu da okuduk =) /Burda sanki bi anlatım bozukluğu oldu neyse/
Ne demek istemiş baba diyorum.Kaos bunlar kaos hepsi saçmalık diyo(R)..=)
Mesela bi arkadaşın isminin devamında şöyle bişey var:
-dedi herşey ama herşey şu anda,yarın yok ki...(Bende hiç anlamadım bunu)
Sonra bi başkasında
-Dün öldü,bugün ise sanki can çekişmede.Yarın henüz doğmadı,doğmayacak belkide
Bu da herhalde kişi değiştirmiş bu sözü.Bu söz böyle değildi sanki.
Babamda ne yani dedi yarından umudu mu yok doğmayacağından? dedi.
Başkası
-O tek Allah'tır, ortağı yoktur. Her şey O'nundur, ELHAMDÜLİLLAH demiş.
Babamda ne var yani şüphe mi var ki oraya yazmış dedi.=) Bende dedim o yabancılarla konuşuyo İslam hakkında falan,o yüzden yazmış dedim.O da ama türkçe yazmış dedi.=)
Şimdi arkadaşa anlatıyorum.Başta güler gibiydik..İlahide geçiyo bu sözler dedi.
Hem sözler güzel, doğru olan laf konuşulmaz mı yani dedi sessizleşti..:D Babamın yüzünden herkesle ters düşücem galiba :D

.
.
.neyse
.
vesaire,,
=)

Babamı seviyorum şu an için.şu an için mi? =) Diline biber sürerim sust otur.(Kendi kendime konuşmaktayım)..Ya ben büyüyünce annemle babama havuzlu bi ev almak istiyorum =) Neyse tamam hepsini seviyorumya..Üzüyolar ama seviyorum ki yani nedendirse.

Hiç yorum yok: