Çarşamba, Ağustos 30, 2006

Cezırt (arkadaşın annesi böyle söyledi) roğza deniz çarptı :)

Sevindiğine sevindim ibn-i sina =)
Da böyle şey bir moda girdim...Gitmek böyle..Çekip böyle..Şehrinden yahut şehrimden yahut...

Aklımada bazı dizeler geldi.Sanki -Gitmeliyim bişey bişey,ve belkide bu şehirden bişey bişey olarak devam etmekteydi..Google da bi arama yapayım dedim ama..Bilinen birşey değilmiş herhalde.Tek bi yer çıktı.İsmi belli olmayan amatör bir yazar tarafından yazılmış yanlış görmüyorsam..Gitmeliyim şehrimden başlıklı bir şiir.Ama yok ya bunda Ve belki bu şehirden gibi bişey yok.Biri bana bulsa onu öyle birşey varsa? =)

Ya da akşam oldu hüzünlendim ben yine diyerekten bir kılıf edelim duruma..Ve rahat hissettiğimizi düşünerekten avutalım kendimizi..Hadi bakalım..



BAYA Bİ DİP-NOT(alttaki değil onun altındaki için)

*Mavi Güzel Renktir..Denizler güzeldir..Severim pek..Çok severim çok.Korkuyla karışık ama barışık..ça..yinede.

şunu merak ediyorum aslında.insanlar denizlerde boğulurken gerçekten denizle ilgili bir problem oluyor,mesela işte deniz insanı içine çekiyor hortum gibi falanda o yüzden mi böyle oluyor?yoksa insanın yaptığı panikten veya korkudanmı?..Ya da çok iyi yüzme bilen insanlar neden boğuluyorlar?..

Haaa dur bakayım birdee
*Organi-zeyşın!Zor bir işmiş.Böyle böyle öğreneceğiz demek istiyorum ama demek istemiyorumda gibi.Hani insan yoruluyor yani hani böyle hani..Şimdi bizim sınıfın forumuda var iyi hoş güzel.Ama bir daha takılmayasım geldi.Değişik bişeyler geldi işte içime =)Tamam biliyorum.Belki bunu ileride anacağım...Ben yıllar evvel şöyle yaptım diye.Ama yok efendim.Tamam ben gidip koca bir deniz organizeyşını için gece 12-1 gibi gidip bütün sınıfı aradım,rahatsızlık verdim.Konuşamadım efendim;gülme krizlerine girdim,heyecanlandım.Kaç kişiyle muhatab oldum.Ben de şaştım.Sonra efendim dedimki -Kusurabakmayın bu saatte rahatsız ediyorum.Bir de denmez mi -Bir daha rahatsız etmezsin o zaman =) Ama ne yapalım şu sınıfı son defa biraraya getirmek içindi hepisi..Sınıfımızın ismi S-10A dır.Okulumuzda süper,normal ve anadolu olmak üzere üç bölüm vardır.Normale düzde diyebiliriz.SON'A dedik.Bağrımıza bastık.Ama bugünden sonra sonluk falan yok efendim.Bir özzeeelllikk yok efendim :)
Konunun derinlerine girmeyim =) Az da olsa eski yıllarınızı hatırlayıp sevinmişsinizdir belki :) Ah bak benimde hüznüm geçti.Hani anlık olaraktan aslında.Olsun.Sağol okuyucu...

3 yorum:

desertrose dedi ki...

Sağol okuyucu..Eyyh okuyucum..
Sonra efendim durun burdan devam edeyim.Efendim bir de haftalar evvelden haber verilme olayı var.Nedir efendim manken misiniz?Devlet bakanı mı?Yoksa Mehmet Çakır mı?Hahahaaaaaaaaayt.:D Hadi Mehmet Çakır'ın işi gücü var.Katibim şenlikleri falan var.Canım çakır :) -Çaktırmayın çakırı gözüm pek fazla tutmaz- Yani efendim şuncacık 15-16 hadi 17 bir de 18 lik insanlar olsun bunlar =) Tamam 20 demiyeceğim : ) Ama olmaz ki.Bir daha birşey yapmayacağım.Kumpir yemeyede götürmem bu sınıfı.Hiç yani.(Sakin,sakin)..Tamam şimdi biraz yalnız bırakın...=)..

*Böylesine trajik bir durumu komik duruma çevirmeyi başardığım için kendimi tebrik eder saygılarımı sunarım..

İbn-i Sina dedi ki...

:) bu tebriği hakettin, herkes trajik bir durumu komik bir duruma çeviremez, herkes ağladıktan sonra gülemez..
al benden de bir tebrik!

desertrose dedi ki...

:) sağol gerek yoktuya.
havada ne soğuuuk..