Pazar, Eylül 03, 2006

.....OKUYUCUM NASILSIN?SEN BENİM İÇİN ÖNEMLİSİN:).....
.....DERSHANESİZ KOLEJ YA DA DERSHANELİ KİHL.....
İki seçenek olması ne kadar üzücü.

Böyle yazıcak şeyler oluyor oluyor oluyorda yazmıyorsun yazmıyorsun yazmıyorsun ya kalırsın işte sonunda böyle dımdızlak =)

Azcık günsel ve güncelsel takılalım madem..

Babam dediki artık karar ver.Yarın dananın kuyruğu kopacak..Neden yarınsa..Hem de fem falan da 1 hafta tatildeymişken...E gerçi okullar açılıyor tabii :)
Neşeliydi aslında : ) Hatta pek bi neşeli halleri vardı yahuuu.Ayy gel de öpme şimdi.
İzmit'e düğüne gittiler.Ben de gitsemiydim acaba ya?Mezun bir ablanın.Pardon nikahtı..İyi insandı iyi.Bare selamımı söylemeyi unutmasalar.
Geçenlerde rüyamda annem hayatımda görmediğim güzel yemekler yapmış..O ile bir arkadaşım daha vardı.O ile şakalaşıyorduk...İlginç bir rüyaydı..Bu aralar hep O nun anne ve babasını gördüm..Hatırlamak istemezdim.Neyseki O yoktu.Neyse bu önemli değil : ) Yemeğe gelmeye çalışıyorum ama olmuyor =) ..
Dışı tutkaldan gibi bisküvili bi pasta falan vardı.Geçen onu yapmaya çalıştım.=) Foto koyarım isterseniz.(İki kişilik gibi :D yalnızlığın resmi de gibi bi komik ehehe.İki dostlar için koyayım ya da..)Ya da siz istemezsiniz şimdi :D Ben yine koyayım.Sonracığıma Portakal Ağacı'ndan bir tarif yaptım bugün.Fena olmadı o da.Teatime diye bi blog vardı.Allahhh o nedir öyle =) Bak bak bak bak ...Bak yani : ) Milletin foto makinesinde bi mübareklik var herhalde birazda..:P Cilalı gibi maşallah bir parlak birşey böyle.
Ben de bu aralar kendimi çok relax ve sağlıklı hissediyorum nazar değmesin diye yazmayasım gelmişti ama hadi yazdım :) Blogun birine yorum yaparak belirtmiştim bunu ama.Bu zamana kadar naber sorusuna en fazla iyi gibi cevabını vermiştim galiba.Aslında o etki biraz geçti ama olsun.Az da olsa iyi olabilme hissi de iyi etsin beni.
Ne diyeyim be okuyucu...
Dün Tufan vardı.Yarım yamalak dinledim.
Anneanneme gittik birde.
Evet sanane bundan değil mi?
Sen nasılsın okuyucu?İki dakka söyle bakalım halini?Şimdi ismini yazdırma bana.Okuduysan bi cevap et.
Kamyonlar kavun taşır diye bir şarkı var okuyucu,Niksar falan dedi şaşırdım =) Niksar ın bir şarkıya konu olması herhalde değişiğime gitti :) Niksar bizim memleket canım.
Konuşacak konu bulamadım okuyucu.Hiç böyle olmazdı.Bir isteğin varsa söyle?
Ben de teyzeme sana gelicem dedim gideyim artık okuyucu..
Çamlıcaya çıkacaklarmış belki..
Banane mi dedin okuyucu?

2 yorum:

İbn-i Sina dedi ki...

:) yok demedim. elhamdülillah ben de iyim (hemen de üstüme alindim :))
Evet Allah nazarlardan saklasin.. hep iyi ol.. hep mutlu ol..

desertrose dedi ki...

: )
aslında ogün teyzeme gidemedim.şu birşeyi söyleyince olmama durumu doğru olsa gerek.gerçi o çok söyleyince olması lazım ama.
amin sende mutlu ol inş da benim mutluluğum pek uzun sürmüyor maleseff..yine öyle oldu..ne yapalım.şükür diyip geçelim.
alın alın demek bir tane okuyucum varmışşşş =) diğerleride belki iyi olmadıkları için yazmak istememişlerdir..hepimiz iyi olsak keşke inşallah..