Cuma, Eylül 15, 2006

şeceretül yetenek


gereksiz bir resim..aslında pek birşey anlamadım .

yani buna göre hangi meslekleri seçmeliyim? olarak anlamadım.

Trajikoğlu trajik,aslında dramatik,Gerçek Kesit misali şaşılacak olaylar barındıran günlerde tam komik olmasada trajikomik edilebilen minikçecik durum demetleri...Sesli elveda...

İdo'ya sesleniyorum buradan...
Biraz insan psikolojisini düşünün..
"Sayın yolcular;marmara da fırtına olduğundan otobüsümüz sallanacaktır.Midesi tutabileceklerin ya da hastaların inmesini rica ederiz" "Tekrar söylüyorum sayın yolcular..."
Yerine "Sayın yolcularımız marmarada biraz fırtına var korkmayın sakin olun merak etmeyin metin olun" deseniz ne olur sanki?Sağ salim karadayım ya şükürler olsun.Ama halen böyle sağa sola ve öne arkaya sallanıyorum gibi gerçekten./Yan döndük be/ Birde torba dağıtıyorlar ..Bir benim midem mi bulanıyor anlamıyorum.Bu gondol gibi bişey oluyor yani.Ya da alabora...
Yök'e sesleniyorum buradan...
Ösym taratataaam.Ösym dızıdıtıııt.Ösym parapapaaam.Ösym tırıtıtıııım.Ösym daratatooo.. şarkısıylan birlikte..
Ben de öss yi fullemezsem.Okuldanda ayrılmayı düşünmüyorum işte.Hep sizin için bir sürü değerlerimizden vazgeçeceğimizi mi düşündünüz?Yanıldınız.

Eylül'de tatil yapmaya çalışmak zor...Zaten gereksiz.Zorla tatile gönderilmekte zor.Kötü ayrıldıttırıp kötü buluşmakta.Kapanamayacak uçurumlar açmakta...
Deniz kutupp...Yıldızlar güzell...Minik çocuklar tatlılar..Enhar Bilal bana gül verdi hem.Muhabbette fena şey değill...Farklı insanlarr..Okey oynamayıda pek seviyorum.Herşey herşeye rağmen güzel olmalı gerek.
Keyifli olmak gerek.Bu minik yazıyı umut bayraklı kabul ediniz yinede işte.
Hadi elveda.
Sadece bi koşu fulleyip geleceğim.
Aslında umut vaadediyor olmalıyım.
Yüreğim senle okuyucu,yada okumayıcular ilen de...((:
Hadi bakalım.
Çok öz ve kısa oldu yaa huuu...


3 yorum:

mq dedi ki...

yanlış mı anladım yoksa bu bir son yazı mı idi ?

İbn-i Sina dedi ki...

ben de öyle anladım, inşallah yanlış anlamışımdır/anlamışızdır...

desertrose dedi ki...

bir post daha attım...son lar artık...