Pazar, Eylül 24, 2006

KAPANIŞSAL VE AJANDASAL


..............................i.....m....r......a..........n................:
eeeeeeeee nasıldı ilk gun

Arkadaş dershanede ilk günümü sormakta...

Güzeldi tabii anladım konuları falan...Vesaire


Herkes kötü ve pis değil de....Herkes ve herşey acı.Acıyla karışık hep..Türlü türlü izler tanıdıklar yada tanıdık şeyler.Olmaması gerekip gerekmemesi önemli değil şu anda.Olmasın,his histir.
Belki sarılıp ağlamak isterdim ama olmadı olamadı yapamadım.
Bende gelecek yok,olmasına imkan yok.Aslında onu boşverdim.
Şimdiyi ve şu anda da ,şimdiyi ve şu anı bile zaptedemiyorum.
Canım gülmek istemiyor,zorla oluncada hoş durmuyor.Güldürmesinler.
Rollerden sıkıldım,herşey ortadayken.Sahip olmam lazım kendime.
Bunlar çok uzak haller olmalı.
Ben varım ve geçmiş var.Geçmiş ve ben varım.Sanki bu kadar.
Zaten iki gün evvelide bir geçmiş.İki saniye evvelide.
Takılı kalmamak elde değil.Hız gerek.
Ben ve herşey patlamaya hazır bir bomba gibiyiz ve herşey her zamanki gibi ya da hep tazeler.Yada geçmişten izler.
Bir miligram oynama yok.Ve kafamda biten bir şey yok...
Bildiğim tek şey hiç birşey bilmediğim...Bu yeter yinede birşeyden emin olmama.

Haydi bu kadar yeter.

Ramazanınız gerçektende hayır getirsin...

Hoş kalın..

/Yazık etme kendine ya..Yapma,etme...Sonra bak fiziksel fizikselde rahatsızlanırsın..Yapma ya./Nereye kadar bunların sonu.Yaradanı sev yaradılanları geç ..//

6 yorum:

Gulce dedi ki...

hımmm :)
dershane zamanım çok güzeldi benim inşallah seninde güzel geçer senin için hayırlı bir bölümü kazanırsın :)

hayırlı ve bereketli bir ramazan geçirmen duasıyla

İbn-i Sina dedi ki...

sende gelecek yoksa, kimse dünyayı kurtarmaya kalkışmasın.. dünya için bir insansın, ama bir insan için tüm dünya olabilirsin diye bir almanca söz vardır.. bazen şu almanların da kafaları çalışabiliyor hani... ;)
sevgiyle..

Adsız dedi ki...

................


Allah cümlemizi Ramazanın hidayetinden ve faziletinden faydalanan kullarından eylesin.

Hayırlı Ramazanlar...

cenkunal dedi ki...

Bedeninle dünyada,kalbinle Allah ile ol.(Olmalıyız yani)

desertrose dedi ki...

-ya:)
şöyle konuştuğuma bakmayın..çok afedersiniz (ne kadar çalışsamda) aslında umrumda değil...ama yazıları biraz kapalı yazıyorum galiba..ya da yani dersanenin güzel geçmesi vesaire...bunlar..ne bileyim.
çok sağol gulce,senin ramazanında hayırlı geçer inşallah..ilk günden hayrını getirdi bence..yani aslında hoş hissediyorum.şöyle bir aralık-nisan falan da ramazan olsa diyorum..

-gelecek derken de içsel olarak..öyle değilde..:) gelecek vadetip vadetmeme olayıda önemli değil şuan benim için..ama cidden sağol..bakalım ne kadar kurtulcak şu dünya..


-Kaf-Nun (: Cümlemizi/Hayırlı ramazanlar dilerim..

-Ve aynen öyle...Sağol abiciğim..

'zor şartlar altında yazılmış aceleci yorum...'

ama hepinize veya herkese tek tek bereketli,samimiyet işte bilumum güzel sıfatlı paketler yolluyorum...
Yine-yeniden/
Vira Bismillah gibi:
saygılar-sevgiler

Adsız dedi ki...

kadir geceniz mübarek olsun...