Cuma, Ekim 20, 2006

EKŞİSÖZLÜĞÜN DEPREM OLDUMU OLAYI KAYDETME HIZI TAKDİRE ŞAYAN,
EZİKSÖZLÜĞÜN DAHA HIZLI DAVRANDIĞINI DÜŞÜNÜYORUM.MAŞALLAH...ASLINDA BUNDAN BİZENE AMA ...

=) Artık karalamak gerek birşeyler dedim...Konu çok aslında..Aslında yaklaşık yarım saati geçkin bir süre evvel meydana gelen depremden dolayı :) yazmak istedim...Geçenlerde Eyüb Sultan'a ve Sultanahmet'e gittim.Çok güzeldi.Akşam da iftara.İftar çok zevkli değildi.Ama yemekler güzeldi :)
Aslında ogün üzerimde çok ağır ve tasavvufi bir huzur oluşmuştu.Büyük bir rahatlık.Pekte nedenli sayılmazdı.Nedensizde sayılmazdı.Belkide bir mucize yoktu.Ben düşünerek buldum mucizeyi.Zaten gören göz için neler mucize olmayacaktı ? Yaşadığım her an baktığım birçok şey mucize idi zaten.Ama kalbim bunu farkedemeyecek kadar kararmıştı belliki.Hissedilerek yapılması bazı şeylerin,zor..Eksiksiz ve samimi olması.Aslında düşünüyordum bayadır bu konularda.Denemeye çalışıyordum blogun başlığındakini...Fenada sayılmazdım.Sonra şu Cezmi Ersöz kişisinin tesadüfen bulduğum sansürleştirilmiş bir yazısıda etkilemişti beni.Yoruma açık belkide sapık belkide biz için birşey değildi.Ama tek tek ilgilendiğimde sözlerle dokunmaktaydı içime..'İnsan onca yıl susuz bıraktığı Tanrısından utanır.Yanan bir hayattan onca yıl kurtuluş beklediğine utanır' diyordu.Bazı yerlerde 'yalan bir hayattan' diyordu.Birşeyler diyordu işte.Sonra o etkim bozuldu bir haberle.Ama biraz yalan habermiş:) Sonra kadir gecesiydi.Çok iyi değerlendiremedim :( Ve bugün...Biraz iyi değildi ruh haletim.İşte görüyorsunuz hemen su koyvermeyi...Günah budur işte.Neyseki ben böyle üzgünken...Arkamdan gündüzbasan falan itti sandım =) Yeni bir tür falan :P Meğer deprem olmuş..Bayada bir korktum aslında.Şimdi birşeyim kalmadı :) Öyle birşeyler işte...Öyle,şöyle,böyle;karışık,çok...
Ramazanda çabuk bitti.Pek sosyal geçiremedik ama..Kısmet.

4 yorum:

NeLLy dedi ki...

seymacim bayramin kutlu olsun. hayirli huzurlu, saglik ve mutlulukla nice bayramlara..
:),
merve

desertrose dedi ki...

nelll nel,sana mesaj atmistim ...ama galiba gitmedi.daha dogrusu sanirim telefonun yaninda degil..Allah razi olsun..gorusuruz

NeLLy dedi ki...

ilahi des, burada o hatti nasil kullanayim. cep telefonu kullanmiyorum artik. mektup yaz sen bana olmaz mi.

desertrose dedi ki...

geri döndü zaten sonradan :(

bu amerikaya has bir durum galiba?

olur tabi