Pazartesi, Eylül 18, 2006

SON HALLER

OKULLAR AÇILDI.BENDE MUTSUZUM.

Bir msn kesiti..

ariel:
ne oldu ki nasıl hocalar var
ariel:
elleri maşalılar mı
(ö) sym... .http://www.youtube.com/watch?v=87GxLVePBpM:
Dur iki dakka bloga yazayım ben =) madem.


Tabiiki mesele bu değil..

Okullar açıldı.Hiç birşey güzel değil.Okul boş.Bir Düzcan vardı.Severim onu.Evet onu baya seviyorum nedendirse.Kartal da okur kendisi.Onlada konuştuk biraz.Onların orasıda öyle imiş.O da depresyonlarda.Bilmiyorum kendisi kızar mı buraya yazdım diye.Ama sanırım kızmaz.Ama ben cidden depresyonlardayım.Böyle yani.Üsküdara gidip o kayalara oturup mümkünse elime en asitlisinden bi akmina ya da herneyse alıp semaya öylece bakmak istiyorum.Taşların arasından kırım kongo kanamalı kene çıkabilir,fare çıkabilir.Umurum değil.
Evet okula gidesim yok.20 kişi kalmışız.Babam kalan 20 kişi.Giden 8 kişi dedi.Ama öyle değil işte bilmiyorum.Bir sürü ayrıldılar işte.Başka sınıflardanda gittiler bir sürü.Allah ın belası bu YÖK ün istediği oluyor işte.Bu yök yüzünden kendimi kayalara vurmak istiyorum işte.Herşey kötü ve pis modundayım.Herşey kötü ve pis.Kalanlar ilginçmiş gibiler.Değişik herşey.Değişmiş sanki herşey.Zaten bu moddan uzun süreli bir çıkamadım ki?Güzel bir dünya kardeşlik falan olacağındanda şeysim yok.En iyisi katlanmak ve güçlü olmak diyorum.Boşuna aramayalım diyorum hiçbirşeyi.Böyle donuk donuk bakalım.Kolejede gitme,okulada gitme.Oturacam kayalıklarda.Orda okuyayım etrafı falan okuyayım.Evet biraz saçma oldu bu galiba.Yine aklıma ekşi sözlük geldi.Allahın ekşisözlüğündeki Allahın dar beyinli vırvırlarındanda bıkıyorum zaten.Neymiş efendim ülkenin imam ihtiyacı zaten bu kadar fazla olamazmışta ne gerek varmış bu okullara?Ne gerek varmış ilahiyata vesaireye.Bilmeden bilmeden uydurmalarlan.Sinirimden ürperiyorum şurada.

...
Ben bu postta bi değişiklikler falan yapcaktım ama ne yapacaktım unuttum.Zaten tamamlayamamıştımda.
Mp3 çalarımada en damar ve sert şarkıları ekledim.Bütün telli turnaları bal böceklerini çıkardım.Heh bakalım.
iyi iyi
...
iyi iyi
(bu ara baya bi kullandığım sözcük öbekçiği)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah yardımcınız olsun
Allah tüm imam hatiplilerin yardımcısı olsun

selametle

desertrose dedi ki...

Amin,,amin..Sizinde ve Hepimizin olsun inşaallah..


(mod-umuz-
eylem-ül alışma ...)