Pazartesi, Kasım 27, 2006

gün yüzüne çıkabilmiş birkaç satır

Herkesler eşlerini kaybetmiş,
Yakınında yahut uzağında.
Herkesler bulamaz birbirini.
Hem yakınındada kaybetmiş dediğim gibi.
İşte budur bir ağaç gibi tek kalmak.
Fakat yakındır hep bir orman gibi kardeşçesine olmak.

Son iki dize biraz esinlenerek oldu :) Sonradan farkettim.(nazım hikmet)
Napalım..Şu uzun gözlemlerim ve yaşanılanl yaşanılacak olan herşey 6satıra sığmayacak olsada..
Uzaktaki yakındaki tüm sevenlerim için gitsin..Sevmeyenlerede gitsin.
Yök'ün her tarafa salladığı herkes için.Sallamadıkları içinde.
Sistem denilebilecek ve üzebilecek ve üzmüş ve sürmüş ...
Pardon sürülmüş,herkes için...

14 yorum:

passive dedi ki...

nihayet yakaladım seni des

desertrose dedi ki...

:)
...
hoş yakaladın

desertrose dedi ki...

şöyle,yalnızlıkla ilgili birşeyler çekti canım aslında...bi kapıp gelinse biraz yüreğime dokunulsa..yada yok yok kalsın tşk.....

passive dedi ki...

ama des, sen post değil header yazarı olmuşsun böyle olur mu?
nel cevap ver olur mu?
:))
bayram tebrik i etmek isterim
ve şunu dinlemeni de isterim bayram için: souad massi-raoui
eminol bayram tam olacak bunu dinleyince :P

desertrose dedi ki...

valla bencede :) ama yazmak istemiyorum artık.yada yazdıklarım görünmesin istiyorum.


nel banada cevap versin.hatta ryu ve sina da ...dönsün herkes..vesaire..


bende senin bayramını tebrik ediyorum..çok sevindim be pass,şarkıda gerçekten fena gelmedi.çok teşekkür ediyorumya..:duygulu:
ama bu bayram değişikti.gerçekten değişik.hayır olsun...

desertrose dedi ki...

bu şarkının klibinde geçen olay nedir bu arada?anladınmı?

passive dedi ki...

ı ıı anlamadım, bir filmden alıntı mıdır nedir...herşeyi anlamayı bırakalı epeyy oluyor hem..

ve evet nell.. diğerlerini tanımam ama nelli pek severiz biz..

souad hanımın sesine aşık oldum ben bu bayram :))

desertrose dedi ki...

bırak anlama kalsınya,herşey seni anlasın birazda.. sonra benim gibi panik atakımsı olup kafayı yeme passiveciğim ablacığım öğretmenciğim...:)
suskunluğum birazda bu yüzden mi acaba?gerçek tutuklukları nete uyarlamaya mı çalışıyorum..
acaba..neyse

DÖN GEL NEL...GEL DÖN NEL...nel çok iyi insandır...ne yapacağını bilir..:P :)

haciida meciida...ben de pek sevdim...arkadaşlarımda sevdiler pek..:)babam sevmedi :P

passive dedi ki...

babaları boşverelim bi müddet şarkı dinletmeyelim onlara ceza niyetine..

panikatakaları da adam yerine koymayalım onlar aslında kırmızı rujlu bi kadından farksızdır sahtelik mevzuunda, asıl onun altından sağından solundan başka mevzular pırtlar... ah benim engin derin tecrüübeleriiim :)
DÖNGELNELLL

"sevda derinlerdedir oysa ferhat üstünü kazmada dağın" der şair hilmi yavuz beğ
hürmetler

desertrose dedi ki...

Yahu test çözüyorum atağım azıyo deli etti beni ya :)
Yaa dostlar.Sonunda başımıza bu da geldi şuncacık yaşımızda.Aaa bi dakka ama ya.Tam olarak anlamaya çalışmaktan olmadı bu.Şimdi hatırladım.Bişeyi daha.Neyse.Kader tabi..
Aslında bendeki ölüm korkusu da değilki.?..Dün arkadaşlarla biraz konuştumda..Şu inanç kelimesi yerden yere vurdu beni...Ya bilmiyorum.Bi ara cesaretimi toplayıp her ne kadar psikolog olmak istesemde ama psikoloğa gitmek bana bi tuhaf gelsede dersanedeki rehberlikçinin yolunu tuttum...Rehberlikçi hayatını anlattı durdu.Hayatıda hayattı be.İşte biraz konuştum aslında konuşma amacım başkaydı.Benim atağıda sıkıştırdım aradan :) O da sen öyle olsan söyleyemezsin gibi bişeyler dedi.Şaşırdı böyle olmasına.Sonra oku et geçer dedi.Ben de dedim yani geçmicekse çaresine bakalım diye bi sorayım dedim dedim.Geçer geçer dedi.OKU! ayetini hatırlattı bana..Ama işte ah o inanç...Ben de inanarak geçeceğine inanıyorum ya.Ama gelde onu ürkek ben e anlat?
Ya nasıl oldu anlamıyorumki.Meğer sinsi sinsi ilerleyip pat diye patlayıvermiş içimde terbiyesiz şey.Bi ara google da arama yapıyordum korktum kapadım.Atakla ilgili yani.Nolacak şimdi?Biri bana geçer yahuu desin.Ben de inanayım gerçekten.Bi doktorada sormadıkki.Anlamadı beni bu rehberlikçi..Bizim bi arkadaş var.O da hayret.Nasıl olduysa atak.Ya ben kendime şaşmam da.O gayet normal bi insandı.AAA YOK YOK değildi aslında :D ama olsun..normaldi canım.neden korksun neyi kafasına taksınki?O da olmuş geçmiş sonra ondaki.Bazen oluyomuş.Bazende olmasın efendim.Çıldırtır bu insanı.
Ya passive sen böyle dedin korkuttun beni..Ne çıkıyo altından üstünden?Geçcekmi bu şimdi?Hem ben o kadar inanmıştım...Geçeceğine,yenceğime..Geçmicekmi?Sanada oldu demek.Vaaah vaaah ne çok geçmiş olsun.Üzülmemek elde değil ya.Ya Neden bu kadar rahatsın? (:

passive dedi ki...

çünkü geçti, geçer, geçiyor...
ben unutuyorum unutmak gerek unutmak için çabalamak amnezi riskindeyim ama olsun ben bunu daha çok sevdim ataklıktan..ve bu durumdaki hastanın kesinlikle yapmayacağı üç şey:
1.rehberlikçi öğretmenlere gitmek
2.rehberlikçiden kırk kat beter olan psikologlara gitmek
3.kendinizi dünyayı herşeyi sevin laflarıyla sahte oyunlar oynayan kişisel geliştirme kitapları okumaktır..
passtecrüübeleri:
1.cidden güzel kitaplar okumak (inanç, iman, dua, bu dünyaya ait olmayan şeyler/kişiler hakkında)
2.güzel şeyler yemek ve koklamak
3.gereksiz insanları görmemek duymamak
4.güzel filmler izlemek
5.hayal kurmak( bu fiil yukardakilerin hepsini yaparken yapılır :)))
işte böyle..
bi şiirle kapatmak diledim...
ama yan etki yapacağından korktum.
hastamızın iyi hal göstermesi durumunda ödül niyetine şiirimiz söylenecektir :P

desertrose dedi ki...

o nasıl oluyor ablacım amnezi?
katılıyorum sana.ama 3. madde olmuyor bi türlü bende onu istiyorum çok.uzaklaşıyorum yahu diyorum A kişisi...Bu insana kötü demek istemiyorum herkesin bir tarzı var.Ama bu insana beyaz desen kara diyor,iyiyim desen kötüsün diyor.Mu derler nasıl söylerler? Bu insan diyorum beni çıldırtır bana ne kadar çok zarar veriyor atıyorum onu uydumdan diyorum.Birkez bile konuşmuyorum.Konuşmuyorum dahada konuşmuyorum.Yinede olmuyor bakıyorum A kişisi yanımda bitmiş.Sonra yine davranmıyorum ona yine davranmıyorum tuhaf oluyor.Amacım kimseyi üzmek değil sadece rahatlamak gerçekten çok sıkıldım artık.Anlatsam akıllara zarar.Olamaz böyle ya.Ya bende insan olmasam çok şey söyleyecem ama neyse.
birde bazen ben gereklilerdende çekincem oluyor benim :P gerçi o da atağın gereğidir belki :P ya şimdi kime söylesen böyle bişey olduğuna inanmazlar bende biliyormusun..inanmıyolarda zaten o senin kendi kuruntun diyolar.
ama düşünmek...hayali kurmakta sanki...düşünülen hertürlü şey yormuyormu sanki?e filmin efektide korkutuyor beni :( en son gittiğimde baya sıkıntılanmıştım sanki.ya yoksa yokmu bende bu?yada hangi safhasındayım?şunu bi keşinleştirsek...
ama çok sevindim ben bu tavsiyelere.çıktısını bile alıcam :P çiçeklerle süsleyip asıcam.bide imzan olsa tam olcak.
şiir var diye bi deneyelim P:

NeLLy dedi ki...

donupgelennel oldum simdi.
neler olmus burda, gormemisim.

atak nerden cikti yahu, Allah iyligini versin des senin. bak nasil da biliosun ne diyecegini insanlarin. ahanda en siradan ama pek sevildigini hissetmis birnel olarak diyorum ki sen uyduruosun bunu. hastalik hastasi olmayasin genc yasinda bak sonunu iyi gormuyorum, pass da siirini soylememis zaten, ona gore.

pass ogretmenim sana da selam ederim buradan bu vesileyle. yeni donem basladi, haftalari (aylari?) sayiyorum artik mutlu sona. istanbul'a gelince macka sokaklarinda bahar cicekleri gormek dilerim. des'i de elinde sari topuyla capitol'de hoplaya ziplaya yurur gormek, yani ki biraktigim gibi bulmak.

sevgiler ikinize de.

desertrose dedi ki...

yaa :( siz oyle zannedin.
tamam olsamda olmasamda kafama takmamam gerekiyor biliyorum ama........
uydurmuyorum..
insallah uskudarda kuşlar uçarken pamuk şeker ile...etrafı naylonla cevrili biraz pahalı ama güzel çay bahçesinde görüşürüz bu sefer...topta basketbol topu olsa daha hoş olur ama gerçi ona hiç mekan bulamayız :) bu gidişle belki baharda kar yağar ama...
zamanda yine nasılda geçti be...ah nel ah..aslında bu dediğini üçlü bi zirve olarak gerçekleştirsekte fena olmazdı:)..sözler çok bissürü..ama gitmeliyim,her zamanki gibi...
bu pa da aslında bayadır olmuyor yahuuuu ...ama,korku faktörleri çok korkutuyor beni...nasıl kaldırmalı onları acaba yada görmezden gelmeli..
biliyorum herşey okuyarak,dinleyerek daha katlanılır..canım pass ablam benim.duygulandım ya